
Logistyka i transport / Mechanika
Przedstawiono nową klasę oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem CRM. Skrót ten pochodzi od angielskiego określenia Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako zarządzanie relacjami z klientem – wcześniej można było spotkać się także z terminem Customer Relationship Marketing.
Na przykładzie wybranego pakietu CRM przedstawiono wdrożenie wraz z kosztami przedsięwzięcia oraz zasady postępowania w zakresie optymalnego wyboru systemu CRM dla danej firmy.
System CRM jest nowoczesnym systemem informatycznym, który ma na celu zwiększenie efektywności działów sprzedaży i marketingu oraz szeroko pojętej obsługi klienta. Koncepcja CRM uzupełnia podejście dotychczas działających systemów ERP, koncentrujących się na wewnętrznych procesach zachodzących w jednostce gospodarczej.
Książka kierowana jest do studentów wyższych uczelni kierunku kształcenia i specjalności logistyka, a także do szerokiego grona menadżerów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób pragnących pogłębić swoją wiedze z zakresu zarządzania i logistyki.
Cena: 29 zł
Liczba stron: 114 Format: 170 × 240 mm Rok wydania: 2007
ISSN 1425-0993